質の高いサイトを作成するためのヒント (パート 2)

高品質のサイトを作成するためのヒントパート2
Monday, September 24, 2012

The goal of the Google Display Network is to provide valuable and relevant content for our users and advertisers. We’ve previously provided some tips for creating high quality sites for AdSense. To build on that, we’d like to share some more information about which types of sites and pages are best suited for monetization.
Googleディスプレイネットワークの目標は、ユーザーと広告主に価値のある関連性の高いコンテンツを提供することです。これまでに、AdSense向けの高品質なサイトを作成するためのヒントをいくつかご紹介しました。その上で、収益化に最適なサイトとページのタイプについて、いくつかの情報を共有したいと思います。

Pages should provide originality and added value
ページは独創性と付加価値を提供する必要があります

The Google Webmaster Guidelines highlight the importance of providing original content that sets your site apart, but this is only one component of creating a high quality website. Our guidelines also recommend, for example, that you do not use doorway pages and doorway domains, pages with little to no content, or pages optimized for specific keywords or phrases.
Googleウェブマスターガイドラインでは、サイトを際立たせるオリジナルコンテンツを提供することの重要性を強調していますが、これは高品質のウェブサイトを作成するための1つのコンポーネントにすぎません。たとえば、誘導ページと誘導ドメイン、コンテンツがほとんどまたはまったくないページ、または特定のキーワードやフレーズに最適化されたページを使用しないこともガイドラインで推奨されています。

Strive for well-organized and information-rich content
よく整理された情報豊富なコンテンツを目指して努力する

Providing original content is only one component of creating a high quality website. The content should also be informative and organized in a manner that is easy for users to navigate.
オリジナルコンテンツの提供は、高品質のWebサイトを作成するための1つのコンポーネントにすぎません。また、コンテンツは有益で、ユーザーが簡単にナビゲートできる方法で整理されている必要があります。




高品質のサイトを作成するためのヒントパート2
Monday, September 24, 2012
Googleディスプレイネットワークの目標は、ユーザーと広告主に価値のある関連性の高いコンテンツを提供することです。これまでに、AdSense向けの高品質なサイトを作成するためのヒントをいくつかご紹介しました。その上で、収益化に最適なサイトとページのタイプについて、いくつかの情報を共有したいと思います。 ページは独創性と付加価値を提供する必要がありますGoogleウェブマスターガイドラインでは、サイトを際立たせるオリジナルコンテンツを提供することの重要性を強調していますが、これは高品質のウェブサイトを作成するための1つのコンポーネントにすぎません。たとえば、誘導ページと誘導ドメイン、コンテンツがほとんどまたはまったくないページ、または特定のキーワードやフレーズに最適化されたページを使用しないこともガイドラインで推奨されています。よく整理された情報豊富なコンテンツを目指して努力するオリジナルコンテンツの提供は、高品質のWebサイトを作成するための1つのコンポーネントにすぎません。また、コンテンツは有益で、ユーザーが簡単にナビゲートできる方法で整理されている必要があります。

Here is a short - but not exhaustive - list of things you may want to keep in mind:

Focus on topics you’re knowledgeable and enthusiastic about.
Avoid duplicating the same content on several pages or producing overlapping or redundant content.
Focus on engaging the user (i.e., providing an interactive experience with relevant information based on user interests) rather than generating content in the attempt to trick our bots, for instance with irrelevant high-paying keywords.
ここに、覚えておきたいことの短いリストがありますが、それだけではありません。

知識が豊富で熱心なトピックに焦点を当てます。

複数のページで同じコンテンツを複製したり、重複または冗長なコンテンツを作成したりしないでください。

たとえば、関連性のない高額なキーワードを使用してボットをだますためにコンテンツを生成するのではなく、ユーザーを引き付ける(つまり、ユーザーの興味に基づいて関連情報をインタラクティブに提供する)ことに焦点を当てます。

The organization and navigational structure of your site are also important, as users should be able to easily navigate through your pages and find the information or service they’re seeking. In addition, there should always be a good balance between the ad implementation and the content of your page. Ads should be an additional resource for users, enriching the value of the page and not be overwhelming or more prominent than the content itself.
ユーザーは簡単にページをナビゲートし、探している情報やサービスを見つけることができるため、サイトの構成とナビゲーション構造も重要です。また、広告の実装とページのコンテンツの間には常に適切なバランスが必要です。広告はユーザーにとって追加のリソースであり、ページの価値を高め、コンテンツ自体よりも圧倒的または目立つものであってはなりません。

Avoid placing ads on non-content-based pages
コンテンツベースではないページに広告を配置しない
Sometimes websites that provide valuable content as a whole may have certain sections or pages that are not well-suited for monetization. This includes pages that users visit before potentially exiting a domain, such as a page where users are shown a “thank you” message for their visit or purchase. Another example are 404 error pages where users are informed there is no content to be found at that given URL.
全体として価値のあるコンテンツを提供するウェブサイトには、収益化に適さないセクションやページがある場合があります。これには、ユーザーがドメインから離脱する前にアクセスしたページが含まれます。たとえば、ユーザーがアクセスまたは購入したことに対する「ありがとう」メッセージが表示されるページです。別の例としては、404エラーページがあり、そのURLでコンテンツが見つからないことがユーザーに通知されます。

We hope you found this helpful. For more information about creating high quality content, check out Google Webmaster Guidelines, AdSense Program policies and the policy section of the AdSense Help Center.
この情報がお役に立てば幸いです。高品質なコンテンツの作成の詳細については、Googleウェブマスターガイドライン、AdSenseプログラムポリシー、およびAdSenseヘルプセンターのポリシーセクションをご覧ください。

Our best suggestion is to follow what we at Google still maintain as our core principle: “Focus on the users and all else will follow.”
私たちの最善の提案は、Googleが私たちのコア原則として今も維持しているものに従うことです。


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